понедељак, 2. јануар 2017.

Godina je Nova
stigla mimo vas i
volje bilo koga
despotski
vam stavila dane da racun
a vi da li imate lica nova
il se uzdate u haljine
i poneku laz
pa da se opet s zivotom
susretnete
kao sa novim radnim danom
kao s komsijom u liftu
kom zelite sve najbolje
a ni rec jedna nije na mestu
godina je Nova
a sve ostalo staro
i vi
i ja
ja se necu menjati
to bih da vam sapnem
jer sam s mnogo godina platila sebe
da bi sad bila neka nova
moleraj ni ne treba
trpim i ljude i vreme
pa ova godina ce biti
samo novo breme
to cete videti i sami
kad vam ko pesak isklize
sa racuna dani
pa opet iznova
nove godine
nova lica
ja cu biti
stara ja
pesnik i sanjalica
sto godine za uvo stavlja
Mira Zivkovic

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...