субота, 14. јануар 2017.

Posvadjana pesma








                            Ne vadim mac, 

                  i ako bi to, par stotina godina ranije bilo neoprostivo
          
                          gubim bitke, 
                      koje ce slaviti par stotina  sitnih dusa



                           s par stotina dinara

                          kupujem kafu



                          i gubim taj osjecaj 

                             da se imamo 
                           i nemamo



                                 ja i ti

                           krvnici i ljubavnici
                           bogatasi i beskucnici



      

                            ne vidim ti oci
                          posvuda me pratis



                          ti izgubljena kreacija Boga

                            i ja tvoj Bog 
                           
  
                             u molitvi mi preskocis ime
                             varajuci sebe



                            uzdas se da je Svevisnji na tvojoj strani

                             dok spavas u mom sjecanju



                                  by mira d zivkovic





                                  

             
                          

                      
                               

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...