недеља, 26. фебруар 2017.

PEDIGRE





                                       ja sam slepac nevidjeni
                                      a sto bi drugo 
                                      kad ne vidim to sto kazujete
                                     kad fabate
                                     razmazujete
                                    
                                     a oci moje cute
                                     i usta cute
                                     i usi cute

                                     pod te kapute
                                     cuvenoga
                                    ja skapah gladna istina
                                     ja slepac
                                    stihoklepac
                                    sto prezre milost 
                                     umisli
                                    i primi u  sebe 
                                   Boga samog

                                   u lance sa mnom
                                  kad vezan laje
                                  domacin vjeruje

                                  ovako ni meni ni vama
                                   istine
                                  ni gosta
                                  pred vratima

                                  vezite me za taj pedigre
                                  da ne lajem  uzaludna
                                  dosta je igre
                                  pa postena i bludna

                                 da najavim dolazak
                                  sebe
                                 i vas 
                                       

                                 MIRA D ZIVKOVIC
                                  
                                      












Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...