петак, 18. мај 2018.

Bilo je dana kad sam se osje'ala kao radnik gradske ćistoće
Skupljala vrhom pera te uoptrebljene ljude
Neke pukle neke napukle
Pokušavala ih reciklirati
Dati im novu ulogu I lice
Skutnice su mi izgledale cistije
Od gospode
što krišom skuplja
Malo sebe
Malo života
A onda u panici vrišti
život kosta
živiot kosta
Pored Meka utegnuta dama
Skuplja pare za život nepoznate osobe
U kafeu u ulici Modene
gospodin prodaje ljubav
Naizgled poznatoj osobi
Ko kondomi koji nisu pukli
Egzistira radnicka klasa
Obučena solidno
U zari itd
Ceka da u nju neko isprazni dan
Skupljeni u facebook džaku
Vire njuske staraca
Ko oglodale kosti
neke žene
Bog da im.oprosti
Nerodjenu decu
Skupljam
Reči I osmeh dece
Obliznje škole
I radujem se jos
Na zidu piše
Ana I Marko se vole
Iza ugla zapljunio se Nikola
pronašao je Mariju..
MIRA D ZIVKOVIC

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...