субота, 12. мај 2018.

  Gospodin S je muskarac koji zeli biti voljen , ali kao i vecina po njegovim pravilima, vrbuje uglavnom zene pristojnog izgleda i onda krece u akciju..
vrlo je mastovit, ume da lepo nadomesti nedosatak zivotni
u biti je  dobar covek sa verovatno losim iskustvom sa  majkom ili nekom zenom, pitam ponekad muskarce , zasto im ljubav nije vazna, i verujte mi jeste , ali oni su u detinjstvu osteceni, kakva steta
moraju bit ono sto nisu, a zene su postale ono sto jesu, oni se boje zena u vecini,,
koliko oni sebi pustaju filmove, i prave novog sebe a mozda bi  se pravi bolje prodao, ali njima su rekli dedovi da zene treba lagati i jebati, osim ako je tvoja,,
majke su im rekli da ne budu picke, i puste zene da ih zajasu, na ulici su posvuda zene , lepe sarene putene
i kad se tako pojave u svet gospodin S i vecina, boje se loseg lova, i katapultiraju nemoguce price,
problem je kada se dese emocije, onda treba priznati istinu, najcesce nestanu bez traga
a verujte mi oni zaista zele dom, i ljubav ali nisu spremni da prihvate sebe
pravog sebe, jer je vaznije da se dopadnu nego budu srecni
 Pogotovo kad dodju u pozne godine , svaki izlazak sa drugom zenom je nov adrealin
nema veze ocaj mlitav stomak strah od neuspeog sexa  cesto i obole , od ocekivanja
poznacete neigradjene po praznom pogledu , pricanju o svojim uspesima , uvek opeglani
vodite racuna o njima, nisu ljubimci ali vole da se maze uprkos smrknutim njuskama............

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...